3prens1prensesmom Bugun kontrolum vardi 35+6 olduk bebegim 3.400 kg olmus 4.sezeryanim oldugu icin bebegin gelisimi guzel beklemeyelim dikişlerin zorlanmiş dedi kasım 20 alalim bebegi dedi 🥴
Mmnj 3prens1prensesmom benmde 34+1 20 kasım deilde 20 gün sonra doğum günü vercem dedi 2. Sezeryanım saglıkla gelsinler zaman durdu snaki ya
Zeynep_ze 3prens1prensesmom bende 37+3ğm doktorum banada 20 kasımda falan alırız ama erkende alabilirim dedi kafası büyük olduğundan bakalım ben daha erken diye istiyorum ama anne karnındada bir gün bir gündür diyorlar maşallah sizinkininde kilosu iyiymiş benimkide 36da 3200dü ama ilk sezaryen zaten o yüzden 39u görmek istiyo sanırım
crazymommy 3prens1prensesmom Yaa sağlıkla gelsin bebişkoo 🥰🫶🏻 Benim doktorum gün vermiyor gidişata bağlı diyor belki yarın belki 38 de diyor 🥲
3prens1prensesmom Mmnj benim iki sezeryan arasi yakin olunca gec bile kalmisim gun vermekte dikislerin dayanmaz bebek gelisimi önde beklemeyelim daha fazla dedi🥴
3prens1prensesmom Zeynep_ze ilk sezryanda 39 ve 39+ normaldir sonrasinda 38 oluyor benim iki sezeryan arasinda tam 1 sene olucakk ve 4.sezeryan oldugu icn beklemiyor doktorum🤗
Myasminn 3prens1prensesmom 33+6yım bebeğimin gelişimi haftasını 3-4 gün geriden takip ediyor. Pazartesi günü randevum var büyük ihtimalle gün verir diye düşünüyorum ☺️
3prens1prensesmom Myasminn arkadasim benimle ayni gelisim geriligi oldugu icin pazartesiye gun vermis 36+larda aliyor bebegi kilosu 2bucukmus ve suyu sinirda imis ☺️