A-23es_45 Kızlar benim hesaplamama göre 38+6 günlük hamileyim ama son adet tarihinden emib değilim gebeliği öğrenmek için kan verdiğim de tarih 14 martı ve sonuç beta hcg değeri 485 cıktı yani kac haftalık oluyor lütfen yardım edin
tugcesakzci A-23es_45 gebelik son adet tarihinizin ilk gününden itibaren hesaplanır. Bunca ay zaten doktorunuz hesaplamadım mı sormadı hiç adet tarihinizi?
Hevida A-23es_45 reglime 4 gün varken 14 martta 327 değerle öğrendim son regl tarihim 15 şubat sizinde o civarlar olması gerek galiba suan 38+1 haftalık hamileyim
A-23es_45 tugcesakzci yok sordu tabiki bebek ayına göre de tam dyor ama benim ailem doguma gelicek işten izin almakarı gerekiyor günleri az o yüzden biraz kafam allak bullak belki daha vardır dogumuma boşuna izin almasınlar
tugcesakzci A-23es_45 normal doğum yapacaksanız bebeğin ne zaman geleceğini kestiremezsiniz yalnız istediğiniz kadar hesaplayın belki tam 40 ta gelecek belki 42 de gelecek belki bu gece gelecek ancak doğuma gittiğiniz anlaşılınca ailenize haber verebilirsiniz ya da belli bir gün olsun istiyorsanız sezaryen olabilirsiniz
A-23es_45 tugcesakzci normal doğum olucak 😁dediğiniz gibi ne zaman gelecegı belli değil artık sancı başlayınca aileme haber edicem uzaktalar yapacak bişey yok🥹😊