FatSon9993 Sevinc-Berna87 canım bunun erken gebelik testi var 6 gün önce falan yapılıyor ondan mı yoksa gününde olandan mı
B7710 Sevinc-Berna87 Canım bende adetime 4 gün kala bu şekilde silik çizgi ile öğrenmiştim iki gün ara ile tekrarladım testi ama hiç tam kırmızı görmedim en iyi sonuç kan testi
B7710 Sevinc-Berna87 Hamileyim canım ben testlerde hiç kuramızı görmedim bir hafta boyunca tekrarladım hep silik çizgiydi sonra kan verdim beta 158 ile öğrendim
Sevinc-Berna87 Buseemm veremiyorum almanyadayim ya kuzum burda kandan bakmiyorlar adetten bir hafta sonra giderim 🤗
Kze Sevinc-Berna87 ay ben de ingilteredegim gecenlerde saglik ocagindaki reception a sorduk kan testi yapiyor musnuz falan diye hayir oyle birsey yok dediler
DeneyimliMom Sevinc-Berna87 bende bugün test yaptım negatif çıktı. Reglim 2 gün geçikti ve mide bulantısı, bel ağrısı çok yoğun var. Pazartesiye kadar olmazsam doktora gideceğim.
Buseemm Sevinc-Berna87 sen ekimde bekleyendin degil mi actigim postta yazmistim galiba yanlis hatirlamiyorsam 🙃 insallah hamilesindir canim cok sevindim umarım güzelce yükselir 🥲🌹
Kze Sevinc-Berna87 insan yine de bi baktirmak istiyor ama iste benim 12. Gunum gecikmemin bugun 8 ya da 9 da olmasi lazim test yaptim negatifti hala regl olmadim
Sevgi2023 Sevinc-Berna87 bu testlerde bi kural var canım ilk 10dk da çıktıysa silik bile olsa hamilesin demek,ama 10dk sora çıktıysa sayilmaz ve kaldıkça koyulaşır bu testler
Buseemm Sevgi2023 ama soyle bisey var normlade testlerde negatif oldu mu kurusa bile ikinci bi cizgi olmuyor ben cok denedim