nehirlefou ille suyun gelicek diye birşey yokki😕 belki sadece nişan gelir. ki ben 40+5 te dogurdum. ve o güne kadar hiçbirşeyim yoktu. 40+4 te çarşı pazar gezip kuaför kuaför gezip durdum. akşam eve geldgimde ne bi sancı ne bi yorgunluk ne bi belirti hiçbirşey yoktu. sabah 6 da sancılandım ama inanın yalancı sancı gibiydi canım bile acımadı. sabah 8 e kadar aralıklarını saydım sancıların sadece. 8 de nişan geldi. ondan sonra duşa girip hazırlanıp hastahaneye gittim. 9:30 da hastahanedeydim. 5 cm açıklıkla. ozaman bile sancıdan kıvranmıyodum düşünün. bu hep böyle olcak diye birşey yokki. 😕