caprresecake https://mutluresim.com/images/2023/11/09/nGR2EB.jpg%0A Dün akşam yapmıştım sabah baktım böyleydi kuruma çizgisi mi bu adetime 2 gün var. Sabah ilk idrarla yine yaptım çook silik vardı görünmeyecek şekilde flaş tutunca belli oldu çok az unutlanmak istemiyorum ama bu kuruma çizgisi mi oluyor
Amanguzelyavasyuru caprresecake Adetime 2 gün var bende 2 saat önce yaptim böyle çıkti inşeAllah vardir ikimizinde
Haz28 caprresecake bir gün sonra bakmak doğru sonucu vermez ilk 5 dakikada çıkan sonuç önemlidir kan testi versene bu kadar uğraşacağına
caprresecake Eda3838 onlardan yaptım ama belli olmadı ilk çocuğumda da yapmıştım onda da erken gebelik testi değilde normal kaset testte belli olmuştu
Minigiim-vebenn52 Var gibi ama ilk beş dk da cıkması gerekiyor çıkmadı sabah çıktıysa bilemedim en iyisi tekrar yap ya da kan testi ver çıkar inşallah 🌸
caprresecake Minigiim-vebenn52 Haz28 regl günüm geçsin kan öyle vereceğim boşa umutlanmak istemiyorum
black24 Benimde çok silik çıkmıştı kan testi verdim öyle emin oldum şuan 8 haftalık. Ama dedikleri gibi ilk 5 dk da çıkan sonuç doğrudur