Kubra55565 Hopefulmom Bugün doktora göründüm tansiyonum 10/6 cıktı.Catı muayenesi de oldum normal doğuma yatkınsın ama henüz acılma yok dedi doktor.Bakalım ne olacak
Hopefulmom Kubra55565 Allah yardımcınız olsun inşallah kolay doğum nasip etsin rabbim size sağ salim kavuşun inşallah bebeğinize ☺️
Kubra55565 OguzMoms bugün doktora göründüm 10/6 cıktı çok şükür.NST ve catı muayesine de girdim şuanlık sorun yok dedi