Elifece [bilinmeyen] bende de oluyor ama 29. Haftamdan sonra oldu . Doktoruna söyle ultrasonda bir şeylere bakıyor , bana baktı ama neye baktığını şimdi hatırlamıyorum
Yasemibrahim [bilinmeyen] benimde 25 haftalik bu zamana kadar cok oldu asagilara vurdugu bende sordm doktorum kafası yukarda ayaklari asagida normal bi sorun yok dedi korkma 😊 ama doktoruna sor tabi aklinda bisey kalmasn doktora yakinmi gtmen
shdemir [bilinmeyen] 22.haftamdayım benimde aynı sanki rahim icinde cok asagıda gibi oluyo bazen. Yarın sorucam doktoruma ama yasayanlar olduguna göre normalsanırım🙂
EmraheydaBier Benimde öyle doktora gittim zilli kızım ters duruyo büyük ihtimalle ondandır ters duruyodur