Bebekkkk Bulut34 selam ben diyarbakıra yeni taşındım fakat buradaki devletleri asla önermem araştırdım bende sezeryan oalacağım Allah nasip ederse çok pis hastaneler ve hayvan gibi davranıyorlar devlet önermem
denizalismom Bulut34 Diyarbakır da devlet önermem size . Özele gitmenizi öneririm. Devlet çok kötü maalesef. Hem hijyen açısından hemde personel tavırlarından kaynaklı
Eslem2112 Bulut34 hayvan gibi davranıyorlar kızıyorlar odaları çok pis hamam bocekleri var temiz çarşaf falan yok kan lekesi vardı çalışan dan tut hemşire hepsi kötü davranıyor kendine böyle bir kötülük yapma
Bulut34 Ya bende çok kişiden öyle duydum sekerim ve tansiyonum var şuan hem özel hemde devlet takipliyim devletin doktorları hepsi birbirinden iyi ama personel ve hijyen açısından korkuyorum biraz
Eslem2112 Bulut34 sizden de siz tavsiyem gerçekten yanından bile geçmeyin imkanınız varsa özele gidin