skuscu anladım canım, ben sigortalı olarak gidiyorum 600 maalesef hem eğitim araştırmaya gidiyorum hemde yaşama. Şeker testi felan filan hep devlette yaptım. Bi de yaşamda ki ve devlette ki doktorlarım arkadaş oldukları için ikisi ile ilerliyorum. Yaşamdaki doktoruma dedim param varsa size gelirim yoksa devlete o da tamam dedi 😂❤️