6+5 olduk bugun gectigimiz ctesi itibariyle lekelenmem başladı önceleri çok açık kahverengi bej gibiydi progestana başladık salı koyulaşınca leke tekrar doktora gittik kese büyüyor çok güzel çok düzgün büyümüş dedi kalp atışı henüz yok ama leke devam ediyor üç kez progestan alıyorum leke koyulasti silindikce geliyor camasirima kadar gelen yoğun bir akıntı değil bebek düşer mi bu haftalarda bu kanamalar normal mi ? Özeller para tuzağı olmuş arıyorum sormak için hemen gel diyolar gidiyorum bişey yok deneyimli olanlar lütfen benide bilgilendirirmisiniz ilk bebeğim korkuyorum :(