FNA47 hiçbir şey olmaz fakat bazı ilaç ve vitaminler tek başına yada birşeyle tüketmeden etkisiz oluyormuş bana doktorum öyle söylemişti tamamen içeriğine bağlı doktorunuz size aç karnına dediyse o şekilde kullanın çünkü demek ki birşeyle yada birşeyler yedikten sonra kullanmanız ilacın yada vitaminin etkisini azalttığı anlamına geliyormuş ama kötü bir etkisi olmaz 🥰