Ben özele gidiyorum ama devletten bi farkı yok ki doktor ne numarasını veriyo ne başka bişi sanki devlet hastanesi gibi muayeneden muayeneye görüyorum eğer ilgi alaka için istiyorsanız düzgün bi özel hastaneye gidin benim çevremde suan en iyisi ve yakını bu hastane düşün bide doğum 25.000 muayene 800 ama gel gör ki devletle aynı