alyamm_33 109.3 BANA BU HORMONU İLK DEFA YAPTILAR YAPTIRAN VAR MI NE İŞE YARIYOR ÇOK ARAŞTIRDIM AMA DOĞRU DÜZGÜN BİR ŞEY ANLAYAMADIM DAHİLİYE YAPTIRDİ
Anonimanonim alyamm_33 östrojen hormonu Aynı zamanda yumurtlama döneminde olup olmadığınızı gösteriyor
alyamm_33 Anonimanonim reglıma 10 gün varken yapıldı yani iki gün önce sizce iyi mi ya ben de yumurta tembelliği var