mombarbie_ Melissa_61 ben bebesoil markasından yaptırdım çok memnun kaldım daha kullanmak nasip olmadı 3 ayımız var ama çok güzel çok beğendim
minik_kurabiyeee Melissa_61 ben bebesoil den yaptırdım daha elime ulaşmadı bekliyorum bakalım zaten onlarla da aynı memleketli çıktık 😅😅
ezgitrmn96 Pamukbebe sayfasınsan yaptırdım nakışlı ve 1 haftada ulastı elime çok memnun kaldım kumasıda pamuk