Kızlar geçen ay adet oldum sandım ama aslında tam adet değildi pede bulaşmadı sadece peçeteye geldi 2 buçuk gün sürdü yerleşme kanaması mı acaba diyip lekelenmenin bittiği gün test yaptım negatif çıktı geçen ay adetim tuhaf bişey oldu her neyse o günden sonra yumurtlama takibini bıraktım ovülasyon testini bıraktım gün aşırı değerlendirecem dedim tabi ki değerlendiremedim 3 günde 1 oldu 2 günde 1 oldu yumurtlamayı kaçırmış bile olabilirim bilmiyorum eşim ağır grip geçirdi bugün yataktan kalktığımda boğazlarımda yanma ve baş ağrısıyla uyandım ağrı kesici aldım ama başımın ağrısı mideme vurdu işe giderken de sağ kasığıma ağrı girdi böyle batma tarzında yürürken sanki bacağım çekiliyor gibi hissettim bugün bi kaç kere oldu bu bat 15-18 arası bu ay değerlendirme tam olmadığından bu aydan ümidimi kestim ben artık inşallah rabbim kucağımızı doğru zamanda doldurur bu sevinci bize yaşatır 🙏🏻🙏🏻