Melliisaa
Benim 8.haftya kadar vajinal baktı , bana da ilk söylediğinde karından olmaz mı demiştim çok minik gözükmez demişti öğrendiğimde kese görmek için bile vajinal gerekliydi endişeliydim ama hiç acımadı rahattı birdahaki gidişinde yine vajinal derse bence öyle gör ☺️ çünkü ilk baş için daha sağlıklı yerleştiği yeri görüyor doktor düşü tehlikesi de anlıyorlar ebe arkadaşım var öyle demişti