Sym35 herkesin suyu gelmeyebilir ki sancı olabilir örneğin benim suyum geldi hiç sancım gelmedi suyum gelmeye başladığında aradım düşünü al gel dedi hastane ye yatış verip öğlen bebeği almıştı aslında keşke erken alsaydı çünkü ciğerine su kaçmış o yüzden suyunuzda gelse beklemeyin sonuçta suyun içinde yaşıyor