Seval0sevall Bu ay fazla değerlendiremedim ama hafta regl günüm iki gündür şeffaf ve beyaz akıntım oluyor normal mi yumurta akı gibi böyle kokusuz gebelik oluşmuş mudur sizce ve gece yatarken arada normalde doluyor sag sol Kasıgım agrıyor duruyor
Merve-metin Seval0sevall şeffaf akıntıysa yumurtlama akıntısı olabilir gebelik akıntısı olabilir adete yakın gelen akıntı olabilir yani adetle gebelik belirtisi aynı olduğundan onu ayırt etmek şuan için zor rabbim gönlüne göre versin canım 🙏🏻benimde bat 15-18 Kasım arası ben değerlendiremedim tam bide üstüne eşim hastalandı ondan da bana geçti bugün inanılmaz baş ağrısı var başımın ağrısı mideme vurdu aynı zamanda bugün ilk defa sağ kasığımda ağrı var hastalıktan da olabilir bilmiyorum ama yürürken arada ağrı girince zorlanıyorum çekiyor gibi ayağımı öyle hissediyorum bu aydan nedense hiç ümidim yok
Seval0sevall Merve-metin valla aynı durumdayız eşimle beni soğuk aldı ve 3 hasta iyi olmadık sonra benim baş ağrım tuttu tomografi çektim ağrı kesicidir antibiyotik bütün ilaçları kullandım ama o zaman kan verdim çıkmamıştır gebelik şimdi çok şükür dünden beli iyiyim
Merve-metin Seval0sevall geçmiş olsun canım 🙏🏻valla test yapmadan içtim ilacı bu ay olmadığına eminim gibi sanırım ondan kafamın içinde davul çalıyor sanki o ağrı mideme vuruyor artık baş ağrısı gribe çevirirse ki çevirecek gibi duruyor 1 hafta sürünürüm artık 🤦♀️
Merve-metin Seval0sevall teşekkür ederim canım benim 🌸 yok bende ne adete dair ne gebeliğe dair belirti yok