Diltam Gözünüz aydın❤️ bende tam tarama testleri zamanındayım. Doktorum 2li tarama ya da fetal dna önerdi. Ama daha çok fetal dna ya yönelik bi doktor. Biraz fazla garantici diyebilirim. 2li taramanın %80-85 oranında, fetal DNA’nın %99.5 doğruluk payı olduğunu söyledi. Aslında fetal dna pek düşünmüyordum 2liden yanaydım ama geri kalan yüzdeyi düşünüp eşimle vicdan yapmamıza sebep oldu biraz. Çok şükür ultrasonda bi sıkıntı görünmedi 10. Haftam bitecek yarın hayırlısıyla. Bizde çok kararsızız ama 2li tarama yaptıracağım sanırım. Sizin de doktorunuz benimki gibi pimpirikli galiba😅