Acemiiiii ben en hamileliğimin başından beri sezaryen doğum yapmak istiyordum, doktoruma söylemiştim oda sen nasıl istiyorsan öyle olacak demişti. Hiç pişman olmadım korktuğum gibi değildi, o eşsiz anın tadını çıkardık. Kucağına alıp kokladığında herseyi unutuyorsun zaten🥹
İyileşme sürecim çok uzun sürmedi bir kaç gün içerisinde ayaklandım kendi işimi kendim yapmaya başladım. En fazla 2 hafta içerisinde de normal yaşamınıza dönüyorsunuz açıkçası. Sezaryen izide incecik düz bir çizgi olarak duruyor belli belirsiz.