Önemli olan bebeğin sağlıklı olması. Benimki de iri bebek şekere baktı, ona baktı, az ye dedi, öyle dedi böyle dedi ama gayet sağlıklı hiç bir sorun yok çok şükür. Artık tosuncuk diyor bebeğime de bana da doktorumuz. Belli bi beslenme rutinim yoktu. Benim iştahım çok açıktı yarınlar yokmuş gibi yedim. 32+5teyiz ven 20 kg aldım. 30. Haftada kontrolüm vardı 1900gr, 47 cm dedi doktor. Şu an ne durumdadır allah bilir. Yazdıklarım asla bi öneri değil. Ben gerçekten çok yedim. Bulantım falan da olmadı benim canım sıkıldıkça yedim. Hiç bir şeyi kesmedim. Yanlış yaptım ama yaptım artık geri de dönemem. Bir de genetik bazı şeyler. Bizim tarafta da eşimin tarafında da kısa boylu yok mesela. Ben 1.73üm. Eşim 1.85. Uzun boylu olması çok normal bebeğimizin. He kilo konusunda kime çekti bilemem kilolu yok sülalede 😂 Anasının hamile haline çekmiş olabilir😂 O yüzden sağlıklı olsun yeter. Boyu zaten uzayacak. Kilo zaten alacak. Hem iri olmaması doğumda sana da kolaylık sağlar. Eltinde çok konuşmasın nasıl çıkacak bu çocuk diye düşünsün dursun benim gibi 😂