Bence eve git ya. Benim 39+1 de 4 5 cm demişlerdi yatış verdiler sabaha kadar yürüdüm çömeldim kalktım yemek yasaktı lavman yapmışlardı sadece biraz su içebilirsin dediler sabah 6 cm falan olmuştu keşke eve gidip yatsaymışım çok yorulmuştum tükenmiştim