Nur_50 kuması güzel böyle yumuşak rahatsız edici bı kumaş değil ama alt eşofmanı ayaklı alacaksan birazda uzun süreli kullanayım diye düşünüyorsan altinı 3 6 ay al kalıpları çok dar değil esnek bı yapısı var zaten üst zibinda çok kilolu bir bebiş olmadığı sürece 0 3 ay alabilirsin çünkü Yenidoğan bebekler çok çabuk büyüyorlar😅bir giydirdigimizi birdaha giydirmeye fırsat bile olmuyor saglikla kucağına al insAllah🤲🌼