Firstmomfirstchild ben karamürselde oturuyorum burdaki devlet hastanesine yeni başladım 22 haftalığım, umuttepeye gidiyordum çok uzak geldi artık buraya basladım ama burdada doğum yaptıramıyorlarmıs anestezi dr yokmus şehir hastanesiyle anlaşmaları varmıs oraya yolluyolarmıa doğum için, burdaki doktordan çok memnun kaldım ama şehir hastanesine hiç gitmemiştim acaba gitmiyimmi yani doğum için korktum şimdi