monarosamommy 35+3 haftalığız🤲🏻 gece ara sıra sol kasığımda ağrı oldu sonra sabaha karşı ağrı arttı baya uzun sürdü şimdide yine ağrı var ama sabah gibi şiddetli değil arada karnımda ağırıyor .Benim gibi olan varmı içinizde..Bu durum normal mi acaba? YOKSA DOĞUM BELIRTISIMI🤦🏻♀️ İnşallah normaldir çünkü daha erken 😢
sekerinannesi_ monarosamommy Ben de bugün 35.haftaya girdim. 2 haftadır karnımın alt bölgesinde ve vajina kısmımda ağrılar var özellikle de uzanıp kalkarken, adım atarken. Doktora sordum ama bir şey demedi sorun yok dedi🤷♀️
Nurmert monarosamommy geçen haftadan beri oluyor bana da 35haftalığım bende ara ara sancıda giriyor , nst çektirdi doktorum düzensiz sancılar çıktı minik bedenler kendilerini doğuma hazırlıyorlar sanırım kontrolleri sıklaştırdı doktorum 10günde1 gidiyorum son dönem şimdi haftada 1görücem dedi😌
YigitPoyrazMomm monarosamommy 34 haftalığız bende aynı sorunu yaşıyorum bence bunlar doğum hazırlığı 35 haftada nst ve bebegimin kontorlü var ama doktoruma sorucam neden böyle oluyor diye
monarosamommy sekerinannesi_ sizede geçmiş olsun dikkat edin kendinize bebek baskı yapınca vajinada ağrı olurmuş doktorum öyle söylemişti. benim riskli gebeliğim erken doğumdan korkuyorum açıkçası biraz daha dursun içeride
AlpEmir Doktorunuzu aradınız mı? Benim de biraz stress olduğu zaman tarif ettiğiniz şekilde ağrı oluyor, doktorum normal demişti , ama bende nst de hiç sancı çıkmadı
monarosamommy AlpEmir Aradım kendisine ulaşamadım asistanı açtı doğumhane de olduğu söyledi 🤦🏻♀️ hastaneye gel bi bakalım dedi bende hazırlanıp gidicem şimdi
Nurr29 34 haftalık olduk benimde sol tarafıma ağrı giriyor ilk gebeliğim sancı mı normal ağrı mı ne anlayamıyorum bende 🤦♀️
monarosamommy Nurmert Aynen kendinilerini hazırlıyorlar nst bisey çıkmadı normalmiş bu durum 🍀Allah sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
monarosamommy YigitPoyrazMomm nst ’de hiç bisey çıkmadı normalmiş bu durumlar saglikla vaktinde gelsinler 🤲🏻🍀
YigitPoyrazMomm monarosamommy amin inşallah canım benim sağlıkla zamanında gelsinler bende çok heyecanliyim pazartesi günü nst var umarım herşey yolundadir🌸