Arkadaşlar günaydın
Dün sabah sağlık ocağına gidip tahlil yaptırdım açlık kan şekeri değerim normalin altında kendimi 3-4 gündür çok halsiz hissediyorum yataktan kalktığımda baş dönmesi oluyor sanki dengemi saglayamiyorum elim kolum hiç kalkmiyor
29 haftaligim bu durumu yaşayan var mı aramız da