Merhaba
16 ekimde düşük yaptım 2 hafta kanamam sürdü 30 ekimde bitti. bugün tekrar kanamam olmaya başladı. regl olmam normalmi şuan. en son beta mı ölçtürdüğümde 31 ekimde 70 e düşmüştü.
16 ekimi ilk gün sayarsam 3 hafta sonra tekrar regl oldum. bu durumu yaşayan var mı ?
birde 4 gün sonra randevum vardı kontrol için regl iken gitmek sorun olmaz dmi ?