Badgirl_ Merhaba kızlar benim normalde kahvaltı alışkanlığım yoktur hamilelikten önce hiç yapmazdım bile ama şuan mecbur yapmam lazm ama hiç bisey yiyemiyorum sizler ne yiyorsunuz ne yemem lazım bebeğin gelişimi için
Nurrr0006 Badgirl_ günde 1 tane yumurta nasıl seversen o şekilde , biraz kaşar peyniri zeytin, varsa domates, salatalık, ceviz. çay yerine de meyve suyu, süt veya 1 bardak çay tercih ediyorum
Arzgl123 Badgirl_ Bende haşlanmış yumurta yemekte çok zorlanıyorum.arada patates ve yumurtayı brreber haşlayıp öle tuketiyrium sırf vitamin olsun diye.patatedli ymurta daha iyi oluyo.melemen kızartma falan devam ama kansızlığın olmasın diye hergun ilac gbi pekmez tuketmeye ozellkle şu aralar çok dikkat ediyorum çünkü benim ilk bebebkte doğumdan sonra aşırı kansızlık olmuştu bı günde çıkmam gerekirken yaklasik 3 günde çıkarmışlardı .
eminebzkrtt Badgirl_ omlet ya da haşlanmış yumurta tercih ediyorum bazen patates kızartması 😅 yanına peynir kaşar zeytin falan klasik kahvaltılıklar ama bazen de canım hiçbir şey istemiyor sadece ekmeğe çikolata sürüp geçiyorum 🙈
denizalismom Badgirl_ bende haşlanmış yumurta dan tiksindim o yüzden sahanda yapıyorum ya da patatesli,domates salatalık , peynir ,zeytin , tereyağı ve çökelek .Pekmez severseniz tüketin kan yapar .
_06ogretmenanne Ben mutlaka yumurta tüketiyorum. Haşlanmış ya da omlet şeklinde. 1 bardak süt içiyorum. Peynir,zeytin, özellikle kaşar peynir. Bazende bir avuç badem ya da ceviz
Badgirl_ _06ogretmenanne haşlanmış yumurtadan şuan tiksinmiş durumdayim ama omlet olarak yiyebilirim süt malesef içemiyorum ama zeytin peynir severim normalde kendim olsam yapmam bile ama bi can taşıyınca insan korkuyor ya gelismesse diye
Yesim0722 _06ogretmenanne kızlar aklınızda olsun, süt yerine kefir çok daha faydalı. Eğer seviyorsanız, mutlaka günlük 1 bardak tüketin..
Selinnn2 Badgirl_ kaşar da tüketmelisin eğer seviyorsan oda bebeğe iyi geliyormuş bende hamilelikten önce kahvaltı bile yapmazdım sigarayla başlardım güne ama şimdi öylemiiiiii🤦🏻♀️😅😅😅😅😅
Burcudoga Badgirl_ ay o yumurta olayı bende de var haşlama yapıyorum yok gitmiyor bı de zeytinyağli baharatlı severdm smdi yiyemiyorum omlet bile gitmiyor 😢
Bircicekanne Badgirl_ haşlanmış yumurtayı çok az tuz ve naneyle tadını ve kokusunu bastırarak tüketiyorum sizde bişeyler ekleyerek deneyebilirsiniz
Badgirl_ Nurrr0006 yaa geyet saglikli evde ceviz var ozaman onları kirayim gunluk olarak kahvaltda tuketeyim bende
Badgirl_ Arzgl123 yaa dikkat etmek gerekiyor doğru diyorsunuz ayrıca evet patates salatasi olarak tüketebilirim yumurtayi hem çok severim öyle
Badgirl_ eminebzkrtt yaa yine arada güzel besleniyormussun bende oda yok bazı insanlar için kahvalti olmazsa olmaz ama ben hic öyle biri degilim
sln23 Badgirl_ ben her gün bir yumurta mutlaka yiyorum ya haşlama ya yağda pişmiş yada avakado ile . Ceviz yiyorum mutlaka. Bal kaymak normal kahvaltılık sonrası
sekerinannesi_ Badgirl_ yumurta olmazsa olmazlardan. Haşlanmış daha sağlıklı tabi ama arada az yağlı omlet de olur. Çok tuzlu olmayan peynir ve zeytin. Bolca yeşillik, domates, salatalık🌸
tugbadurmaz34 Badgirl_ ben bugün üşendim ekmek arası yaptım 1 tane haşlanmış yumurta domates salatalık peynir 🥰 normalde de bunları ekmek adası yapmadan yiyordum zaten tek fark zeytin ve çikolata da koyuyorum yetiyor bana öyle tarifler falan yapmıyorum maalesef tek olunca bir şey yiyemem
tuq_ba Badgirl_ yumurta yiyorum peynir cok yiyorum tahin pekmez karistirip bir ikide öyle ekmek batiriyorum😂 kajvaltida ceviz sevmiyorum salataya koyuyorum yada karisik kuruyemis olarak tuketiyorum günlük süt ve bir bardak kefir muhakkak iciyorum 🥰
Mrveeebade Günde kaç öğün yiyorsunuz yemek , ben kilo almamak için tam buğday ekmeği yiyorum ve 2 öğün yiyorum suan 13 haftalığım
Yeliz34 Badgirl_ omlet yapın içine besleyici şeyler ekleyin yada bol kaşarlı tost yanına domates salatalık yumurtayı her gün yiyemiyorum miğde bulantısı yapıyor tost yapıyorum 😊yumurtalı tostta yapabilirsiniz arada sırada emeğinize salça sürün yumurta koyup tost yapın güzel oluyor 🤣🤣hiç canım bişey istemezse kuru meyveli yulaf yapıyorum sütle oda iyi gidiyor 🤣🤣
gokyuzununogrencisii Badgirl_ kahvaltı hiç sevmem kendimi bildim bileli, ama şuan uyandığım gibi önce kusmayla başlıyorum daha sonra acıkma hissi oluyor direkt 😓 yiyorum işte kahvaltılık ne varsa canım ne istediyse vs ama sonra 2 yada en geç 3 te aşırı acıkma hissi oluyor tekrardan bu beni çok yoruyor 🥺🥺🥺 bitsin istiyorum hamileik artık