DamlAmm28 2 aydır atlatamadım. İlk zamanlar berabttı. Ağrılar için parol içmiştim. Zaten hastaneye gittim ateşim varken yine serum ve serumla parol verdiler. Yatarak geçiyor biraz daha hafifliyor. Ama burun akıntısı geniz yanması ve halsizlik hala devam. Benim kızım kreşe başladı muhtemelen o yüzden ben atkatamıyorum sürekli tekrarlıyor. Ama ballı limonlu ıhlamur her gün içiyorum rahatlatıyor beni. Çok geçmiş olsun 🌸