Semrat Ecexxxxxx canım hayirlsi gerckten valla üzülmeyelim önümüzdeki ay ovulasyon takibi yapalım test alıp ben yapcam innovita daha önce kızıma öyle hamile kaldım
Ecexxxxxx Fatma0908 bende tek çizgi kuzum artık hayırlısı diyorum, dualarım seninle inşallah sen güzel haberler verirsin
Ecexxxxxx Semrat memnunsan yap tabi,o şeyler beni stres ediyor zaten önce ben bir an önce adet olayım da bir rahatlayayım bari normalimde 28 günde bir oluyordum bebek istediğimizden beri hep gecikiyor 31. Gündeyim gelen giden yok vallahi
Semrat Ecexxxxxx yanı yumurtlamayı kaçırmamak için deniycem ben iki türlüde stres oluyorum zaten hayirlsi hakkimzda artık