Hync1 evet var. Birçok belirti olmasına rağmen reglime 2-3 gün varken erken gebelik testi yaptım negatif çıktı belirtiler regliden diye düşündüm. Regli günümden 1 gün önce çok kasık ağrım oldu ped taktım. O gün gelmedi normalde böyle bir şey yaşamam ağrım olduğunda direk kanamam başlar bi kaç saat içinde şüphelendim ben o gün test yaptım silik çıktı. 1 gün gecikince de kan verdim. 303 çıktı değerim. Biraz daha sabırlı olun ne yazık ki insan dayanamıyor ama negatif çıkınca da üzülüyor🥹🙏🏻