misiszachk NihanG ben şuan özele gidiyordum ama eşimin kuzeni çapa da cerrah eşim tutturdu çapa da devam edelim Doğumu da orada yap diye aynı şekilde bize de dinletmezlerse belki vazgeçer diye sordum canım
NihanG misiszachk ankaradayım ben canım malesef hiç memnun değilim en son gebelik kartımı kaybettiler tek ultrason fotoğrafımızda gitti 😔
misiszachk NihanG hep okuyorum yorumlar negatif eve kuzeni önemli biri o hastanede onun hatırına ilgileri farklı olur belki ama eve de biraz uzak ve trafik güzergahında 15 dk lik yol bazen oluyor 45 dk
Tugcelenkk Pelinasa bende aynı senin gibiyim canım bugün gittim doktora kesem göründü şimdi kalp atışını bekliyorum kasık ağrım benimde çok oluyor
NihanG misiszachk aynen tanıdık biri varsa ilgilenirler için rahat olsun canım sağlıkla kucağımıza alırız inş 😍