Elfanne benim de benzeri durum olmustu. Kasılıyordu da hatta soluma yatınca da kotu oluyordu. Ebe hemşire kordonuyla alakalı bi sıkıntı olabilir. Dolabmış olabilir demişti. Nefes egzersizleri yapmıstık. Kalp atışlarında sorun vardı. Sonradan biraz daha rahatlamıştı bebek içerde