birmucize1 Rmysmt ayy insallah ❤️ benimki gec dollenme olmus sanirsam tam gun soylemedi muayene etmedi hic 10 kasimda gel dedi insallah yarin keseyide bebegide goruruz
sehrengiz_8 Rmysmt duyuladabilir duyulmayadabilir bence 7+ haftaları bekle kalp atışı için oğlumu 7+1 de duydum bu gebeliğimde de 6+6 da
Nursanver Son adet tarihleriniz nedir . Benimki 21 Eylül ama yarın kontrole gidicem kalp atışı duyarmıyım
Havvaaaa123 Nursanver 22 Eylül uygulamada 6+6 olarak gözüküyor ama ultrasonda 6 hafta ile uyumlu demişti doktor birde vajinal ultrason ile duyduk kalp atışını bilginiz olsun
Nursanver Bende dün gittim 5+5 dedi kalp atışını ben duymadım herhangi bir ses dinletmedi atıyor dedi ekrana bakıp 1 ay sonra gel dedi normal mi ses duymadan kalp atışı görmek
Havvaaaa123 Bazı doktorlar öyle yapıyor küçük olduğu için ama çoğu da dinliyor zaten ekranda onlar götürüyor kalbin atıp atmadığını. Benim de ilk önce ekrandan gördü dinleyelim istersen ama çok net gelmez ses demişti bende dinlemek istediğim için dinledik