Sarikus_12 Kızlar dün hareket etmiyor diye acile gittim istersen yatışını yapıp takip edelim ya da direk sezeryana alalım dedi doktor bende evde takip etmek istedim ama dün geceden beri yine oynamıyor acaba riske atmayıp sezeryan mı olsam beklesem mi
Saliha2020 Sarikus_12 canım benımde 36 haftadayım bebek hareketleri azaldı ve sancılar baya oldu doktorun haftaya benın doğuma alcak bebek hareketleri artık azalır normal çok yer daraldı
Mihrimah44 Sarikus_12 riske atma sakın,doktor kontrolünde ol seni sürekli nst ile takip etsinler , ayrıca tansiyon durumunu da kontrol edin, ben gebelik zehirlenmesi geçirdim biraz daha geç gitsek bebeğimde ben de ölebilirdik
Elfsn Zeyer bende 36+3 şuan dün sancılandım biraz dinlendim 3 saat sonra falan azaldı ama bebek hareketleri de cok azaldı. Normalde o kadar cok olurdu ki karnım ağrırdı hareketinden
-kubra Bende bugün 36+6 oldum tam telaslanma canım benim bebeğim de öyle gece uyuyorum hareketsiz sabah kalkıyorum hareketsiz biraz takip ediyim olmadı gidiyim hastaneye diyorum tatlı bir şeyler yiyip göbeğimi öne doğru çıkartarak kendimi geriye verip oturuyorum o zaman hareketleniyor gerek kalmıyor hastaneye😁 son haftalar yer daraldı ondan çok kıpırdamıyor artık
Sarikus_12 -kubra doktor beni korkutttu direk sezeryana alalım bu önemli bi konu felan dedi bakıcam bugünde hareketleri olmazsa gidicem yine
Zeyer Elfsn bende sabah yataktan bıçak saplanır gibi agrilarla uyandim ilk sag kasığim sonra diğer taraftan resmen hareketsiz kaldim.dogumunz bellimi gün olarak normal sezaryan
Saliha2020 PrensinibekleyenAnnee mesela kaç saat bir hareket edıyo bebek merka ettdım kızlar Elfve Zeyer
Elfsn Zeyer Şuan normal görünüyor. Hareket azlığından dolayi gittim bugün sancım çıktı serum falan verdiler sancim da azaldi bebek hareketleri de düzeldi
-kubra PrensinibekleyenAnnee yeri daraldığı için dedi doktor ille de hissetmiyorum dersen de sezeryan yapalım annenin hissetmemesi önemli diyorlar bebeğin her şeyi iyi olduktan sonra az az da hareket etse sorun yok bence gidip geliyorum içerde gayet hareketli bebek erkenden sezeryan olmaya da gerek yok içerde biraz daha buyumeli bence
-kubra Hareketlerini hiç hissetmiyorsan gerçekten önemli bebeği tehlikeye atma git doktora. Sancım var diye acile gittiğimde ablanın biri de bebek hareketlerini hissetmiyorum diye gelmişti gerçekten hissetmiyormusum dedi sabaha kadar kontrol altında tuttular sabah hemen sezeryana aldılar kadını.