Kzlar mama veriyorduk,sonradan biraktim. Sadece emziriyordum. 1 hafta snra tartildiginda 200-250gr almisti. Smdi tekrardan kendimiz tarttik ayni kilo da gozukuyor 😔 sutum mu yaramadi sizce yaa anlamadm. Ama acikmiyor da yani acliktan hc aglatmadim nerdyse desem yeridir yani. Bz mi duzgun olcemedik veya 😔 kilo almistir dimi yaa 😔😔