gncglozclk Dünden beri karnımın en tepesinde hissediyorum döndünü bi tarafını mı dayıyor anlamadım dokundum da sert baya orası oraya mı toplanıyor bilemedim ama hep orda hareket ediyor dünden beri kızlar normal mi 😦
Kardele_nn0 gncglozclk benimde genelde sol göğsümün altı sem sert oluyor ara ara ama ve ağrı yapıyor basınçtan dolayı sanırım doktorum normal dedi büyüdüğü için yer daralıyormuş
gncglozclk Normalde başı Asagdaydı simdi nerde bilemedim sırtı mı donuk ki o sertlik poposu mu sırtımı sürekli donuyor o sertlıge dokundum da kacıyor sanki kasılma mı değil mi bilemedim
gncglozclk Vallaha bi yerini dayayıp duruyor neresi çözemedim taa tepede ne işin var senin orda be yavrum 😂 kasılma felan mıdır ayy agrım felan da yok ilk gebeliğim
42Cey34 Bebişler bir yere toplanmayı seviyorlar korkma benimde ara ara oluyor seviyormuş öyle durmayı oynuyorsa sıkıntı yok 🫶🏻 30+5 bende
gncglozclk 42Cey34 oynamasında sıkıntı yok bi tarafını dayayıp surekli donunce ne oluyor dedim bi an 😂
42Cey34 Benimki de aynı bu gece uyutmadı tekmeden toplanmasından dolayı 🫠 onlar sağlıklı iyi olsun da annelik zor 💙