Erva123456 Kızlar duaniza talibim sezerya dogumla alicam kuzumu kucagima.7 de.yatısim olucak.Allah isteyen dileyen herkese nasip etsin🤲
batununannesi__ Erva123456 inanır mısın bende sabah 7 de yatışım yapılıp sezeryana giricem 3.30 da uyandım tamam uyuyamıyorum bi türlü rabbim sağlıklı şekilde elimize kavuştursun 🙏
Damla1623 Benimde 2 numaram yarın geliyor 🥹 Rabbim kolaylık versin inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤲🏻❤️