Arzu343434 Kelebekmisaliihayat evet biraz kilolu sanırım o yüzden ama direk yasak demesi moral bozucu
Kelebekmisaliihayat Arzu343434 ne kadar moral bozucu da olsa, doktor onun ve bebeğin sağlığı için bunu söylüyor. Dikkate almakta fayda var. Sınırlaması lazım.
ilaydaoksuz Gebesannee ben 2. trimester’da yedim ama çevremdekiler çok korkuttuğu için daha da yemedim. sucuk salam sosis vs bunlardan uzak duruyorum.
Kiwitoveannesi Gebesannee hamileligimin ilk gününden beri yiyorum 16 haftalık hamileyim ama iyice piştiğine emin oluyorum bide sucuklari kendimiz yaptırıyoruz dana kesip temiz olduğundan eminim içim rahat rahat yiyorum
Birannis Kurban bayramında babam kendisi yaptirdi sucuğu o yüzden hiç tereddüt etmeden yiyorum canım istedikçe güvendiğiniz yerden olursa bisey olmaz bence
mmervvE Gebesannee çok yememek şartıyla yiyorum çok nadir canım istiyor onda da çok iyi kızartıyorum bide dana sucuk yiyorum çok yenmemesi lazımmış işlenmiş olduğu için