Kızlar henüz gebeliğimin çok çok başındayım fakat öğrenmeden önce bile böyleydim yani bu yeni olmaya başladı yoksa en ufak birşeye ağlayacak biri değilim hemen kırılıp hemen üzülüyorum ağlamadığım gün yok artık neden böyle, benim gibi olan var mı?? Eşim gece uyurken ben uyuyamıyorum beni sevmediğini benden uzaklaştığını düşünüyorum çok kötüyüm lütfen yardımcı olun bu duygusallığı nasıl aşacağım🙄