Arkadaşlar kafama takılan bi soru var doktora da randevum olduğunda soracam.Belkç burda başına gelen vardır.Bebeğimin gelişimi 2 hafta önden gidiyor.2. Doğumum olacak sezaryen.Doktor sezaryen tarihini acaba bebeğin gelişimine göre mi verir yoksa son adet gününe göre mi verir.Çok ağırlaşmaya başladım çünkü 30. Hafta kontrolünde 1.700 gr dı .