bdenerigokce bende 3 tane var bazen birbirine katıp karıştırıp söylüyorum…
1 numara vatan marşı ; taşında gözü olanın yurduna mezar kazacağız, hainin soysuzun döneğin alnına vatan yazacağız!
2 numara kızımın türküsü. Umay türküsü ; gözler yıldız kaş hilal almış ele okla yay gel bir Turan kuralım kızımız olsun Umay 🩷
3 numara Menem Türk. Quzeydə çaxan günəş güneydə parlar
Türküdü elim mənim ala boğazımı darlar
Yellənə durmadan ölüm minən tablar
Türkəm diyər-diyər qışqırar bu tarlar
Bunu yazamam diye kopyaladım.
Bizim ev normal değil, 15 aylık bebem bunşarı dinleyince coşuyor, kocamla ben gaza geliyoruz, ordu kuralım diyoruz… Sakaryafam gururla sunar…