canparelerim_ bdenerigokce ilk hamileliğimde son 11ken +7 daha beklemiştim🤪🤭 şimdi 2.hamileliğim son 70ler bakalım artı ya da eksi günümüz olcak mı🤷♀️ hayırlısyla sağlıkla doğuralım inşallah en güzel zamanda en güzel şekilde gelsin kavuşalım yavrularımızla🙏🥰