Seasea Bende çok korkardım, doktorum 1 hafta öncesinden bana demişti çatı muayenesi yaparız diye. Ben kontrole kadar acile gitmiştim bebek hareket etmiyor sancım var diye ebelerde muayene etti herhangi bir jel falan sürmedi diye hatırlıyorum biraz acımıştı, ondan dolayı doktorum da bakarken canım acıcak diye düşünmüştüm ama doktorum 1, 2 saniye baktı ve hiç acımadı demiştim hatta hocam elimiz baya hafifmiş hissetmedim diye. Kendini ister istemez kasıyorsun ama olabildiğince rahat olmaya çalış ve çatı muayenesinden ziyade başka şeyler düşünebilirsin. Oraya odaklama kendini derim ve bi kaç saniye sürüyor