Merhaba, 35+4 haftalık hamileyim göğüslerimden şeffaf sıvı gelmeye başladı. Önceden çok çok az 1 damla gibi geliyordu ama son 2-3 haftadır çok fazla gelmeye başladı kıyafetlerime bile geçiyor bu erken doğum belirtisi olabilir mi? Bu durumu yaşayan var mı?