Gul-A phyto aldım ilk boyamamda ama biraz pahalıydı. İkinci boyamamda biomagic aldım onun fiyatı biraz daha makuldü. Ben ikisinden de memnun kaldım. İkisininde kapatıcılığı güzeldi. Benim saçlarımda fazla beyaz var ve çıkan saçlarımın hepsi beyaz. İkisinde de herhangi bir alerjik reaksiyon vs yaşamadım. Sizin vücut yapınızı vs bilemem.