Sevvalsf büyümemesi bir sorun değil bence evet insan belli olsın istiyorda ne kadar geç belli olursa çatlama ihtimalin o kadar azalıyor karnın ne kadar küçük olursa o kadar az çatlar vücudun ,bebeğin sağlıklı kilo alıyorsa hiç takma göbegini ben doğuma gittim inan 4-5 aylık hadi zorlasan 6 aylık deriz bu ne dediler şaşırdılar ikinci doğumum oldu çok şükür hiç çatlak olmadı vücudumda iç karnın geniştir