Kurabiye-Annesi2 Kızlar 34+5 2500 kilo dedi kızıma doktorum sizce nasıl azmı normalmı sizin bebişleriniz kaç kiloydu bu haftada
Feyzabeyoglu Kurabiye-Annesi2 en son 33+5 te gittim 2300 gr 46 cmdi 35+5 te gidicem bakalım o zaman ne diyecek
busraakurt52 Bence gayet iyi benim kızımında 2800 ‘dü o haftada hızla kilo alıyolar zaten daha ne olsunn
Kurabiye-Annesi2 busraakurt52 ben cok birşey yiyemiyorum canım istemiyor hatta hiç kilo almadım kesin bebekte cok zayıftır diye düşünüyordum elimdwn geldigi kadar en azından saglıklı şeyler tüketeyim dedim ama bakalım doktorum bu ay bebegin daha cok kilo alacagını soyledi bakalım☺️
busraakurt52 Kurabiye-Annesi2 valla bende sizin gibiyim dikkatli beslenemiyorum maalesef ama kilo alımı gayet iyi zaten aşırı kilonun kimseye faydası yok 🌸