Son 1 haftadır ara ara ve sık şekilde regl sancım var. Bat 11 kasım. İki gün önce beta verdim negatif çıktı. Bu iki günde de test yaptım erken gebelik testi ve normal test onlar da negatif. Sanırım zorlamanın anlamı yok daha. Şu an da adet olacakmışım gibi hissediyorum. Hâlâ küçük bi umudum var ama olmayacak sanırım. Gerçekten moralim çok bozuk.