Aselkus yani bana da öyle gelmiş olabilir emin değilim. Sanki bi sabah kalktım. Gögsümün altında boşluk var gibi geldi daha rahat hissettim kendimi. Fotoğraflara baktım, daha inmiş gibiydi. Tabi doktorun bakması söylemesi daha mantıklı doğum yoluna girmiş mi bilemiyorum. Yürüyüş yapıyorum gün içinde genelde ayaktayım aktif kalmaya özen gösteriyorum. Bu sıralar da yer silme ve squat yapıyorum. İnsallah saglıkla gelirler. Bir yandan da korkuyorum kendimi dogum odasında ameliyathane hayal ediyorum içim ürperiyor. Squat hareketleri sizin için erken olabilir 36 dan sonra başlarsanız daha iyi